Monday, October 13, 2008

Confused.

Eu aici.....
Tu acolo.....
Niciodata........ NOI

Asa mi-am inceput conversatia. Una banala, lipsita de sens si noima intr-un spatiu timp obscur si fara rost. Traim ca sa mancam. Mancam ca sa traim. Is suparat. De maine ma apuc de sport. Zic asta de un an. Cica trebuia sa primesc salariul. Primul meu salariu !!! Iti dai seama? Si de vineri 10 pana azi luni 13 nik. Inca mai astept. Moro ii suparat ca nu ia toti bani. Eu is suparat ca astia ne duce cu zaharelu. Cica banii vin. Voi faceti treaba. Eu cred ca o sa ma opresc din treaba pana vad banii. Pai ce greve nu s-or mai facut? In fine. Astern agale niste fraze(cateodata se limiteaza la propozitii monocuvintice (paranteza la paranteza nu stiu cum se zice la propozitii cu un singur cuvant) inchid si prima paranteza)
Intrebare.
Sa mai fac un blog? Sau numa sa pun aici ce mai am si restu vedem noi ce si cum.

1 comment:

  1. "Eat well,
    Stay fit,
    Die anyway." :)
    Lasand pesimismele astea in treaba lor acolo, tin sa-ti atrag atentia ca ai promis in scris ca te apuci de sport sau ma rog, macar de dat jos fundul din masina :).Si nu pt ca as vrea eu, cat pt ca asa zici/vrei tu de mai bine de un an deja :).Deci, it's oficial now :). Dar inainte sa incepi eu zic ca ar trebui sa facem un feast cu pizza de la Vama :D. si na, sa mergem cu masina pana acolo evident :)).

    ReplyDelete