Monday, February 22, 2010

Primaria Suceava.

Primaria Suceava ataca din nou.
Am fost atacat energetic de catre cei de se ocupa cu spartul strazilor in Suceava.
Revin in tara increzator dupa 5 luni plin de sperante si cu mult prea mari asteptari.
Imi cer scuze pentru cele 3 saptamani de pauza blogosferica dar am avut multe pregatiri de facut, bagaje de trimis acasa, planuri de facut plus ca nu am patit/trait nimic deosebit in astea 3 saptamani.
Revenind la atacurile energetice, va spun sigur ca am fost atacat. Nu stiu exact ce culoare avea flacara care a fost folosita dar sigur nu era neagra. Adica nu pot sa-mi explic cum am putut calca intr-o balta plina cu noroi ca apoi din inertia miscarii si a scapa de balta am sarit cu celalalt picior intr-o alta balta plina cu apa si sampon de culoarea noroiului. E cert e ca am ajuns asa acasa:

Mentionez ca un papuc l-am sters in zapada apoi putin. Din acest motiv arata un pic mai bine.


In rest ce pot spune. Bine am venit acasa.

3 comments:

  1. bine te-am gasit acasa si bine ne-ai gasit conditiile :))) :P

    ReplyDelete
  2. bine am venit rau am nimerit. :)

    ReplyDelete
  3. se poate si mai rau...bine ca n-ai cazut prin vreo transee ceva pe acolo :)

    ReplyDelete