Friday, April 9, 2010

Despre mass-uri

Totul a inceput acu multi ani cand a aflat lumea de Yahoo messenger. Imi aduc aminte ca aveam 2 oameni in lista si asta pentru ca nu-mi mergea mircul. Pe cos si cristina. Apoi cred ca si-a pus si ovidiu. nu mai tin minte. Ideea e ca:

Rugaciunea si sa vezi cum Dumnezeu raspunde:"Doamne te iubesc si am nevoie de tine , vino in inima mea si binecuvanteza-ma pe mine, pe familia mea, casa mea prieteni mei,in numele domnului nostru Iisus Hristos,Amin. Trimite acest mesaj la cel putin 7 persoane.Vei primi un miracol maine. Sper sa nu ignori Un copil l a intrebat pe Iisus "cat de mult ma iubesti?" Iisus ia raspuns "atat de mult" si si-a rastignit bratele pe creucesi a murit pentru noi.Daca crezi in Dumnezeu trimite acest mesaj tuturor din lista ta.Daca il stergi, vei avea inima rece...Trimite acest mesaj tuturor din lista ta in 30 minute...si priveste ce se intampla.............sorry de mess...da nu am inima rece

Si e ok sa crezi in Dumnezeu si sa te rogi dar de aici pana la a ma stresa cu apasa altdel de 2 ori si sa nu ajungi cu inima rece. no. punct.:) Adica ce crezi tu ca fiinta umila pe pamant si crestin? Ca daca nu trimiti mass-ul mai departe faci pacat?
Ma si imaginez la judeacata de apoi, se uita Iisus la mine si zice:
-Tibule, tu ai trimis mass-ul cu mine mai departe?
-Pai sa vezi ca eu nu am trimis.
-Na, imi pare rau, tu mergi in iad. Uite vezi pe Ionel el a trimis si acu nu are inima rece si o asteptat el pana la sfarsitul veacurilor dar minunea de care ziceam in mesaj acu se intampla.

Mass. Sorry l-am primit si eu. Scuze pentru cei cu DND WTF LOL.
Si atunci o sa-i spun lui Iisus. Deacord dar vezi tu..... eu am postat mesajul pe blog. :))


8 comments:

  1. Wa tibule...omu' cand se apuca de discutat despre dumnzeu ori e beat ori e intro seara nefericita cu o p***a'n pat si nu stie s-o combine sa se dezbrace...tu in care din astea doua situatii esti ?:))

    ReplyDelete
  2. nici nici. as putea incadra textul la revelatii.
    hai la fotbal :)

    ReplyDelete
  3. nu-mi place fotbalu sorry

    ReplyDelete
  4. apropo de massuri: http://lumeacafelei.eva.ro/plantatia lui mos craciun/

    ReplyDelete
  5. apropo de spameri, rhodyka !

    ReplyDelete
  6. lasa. ca nu poate face nik cu mos craciun:))

    ReplyDelete
  7. Te citeste Rodicile ;)

    ReplyDelete