Monday, May 3, 2010

1 MAI.

A trecut frumos.
Desi se zvoneste ca am fost la mare, am fost la ........... Bucuresti, si multi o sa ziceti ca sunt naspa ca nu am vrut sa ma vad cu voi, si va dau dreptate, dar hey ! Am mers la niste prieteni sa stau, nu puteam sa-i las pe ei amanet si sa va vad pe oricare dintre voi care citeste acu si se simte ofensat. Acu ca am lamurit asta urmeaza decurgerea lucrurilor:
-urcat in trenul de 13:31;
-ajuns in buc;
-mancat, baut;
-cantat karaoke cu ovidiu;
-somn;
-trezit la 1;
-mancat, spalat, iesit in oras;
-ajuns prea tarziu la ziua portilor deschise (era pana la 16) la palatul parlamentului, am mers pe terasa;
-luat la terasa berarilor o bere nefiltrata;
-turnat in noi berea care o mers unsa, rece, buna, excelenta pentru zapuseala de afara;
-plecat la cumparaturi;
-mers acasa schimbat, mancat;
-mers la tenis de camp unde am fost cel mai bun si nimeni nu poate spune nimic astfel incat sa conteste faptul ca EU am fost cel mai bun tenismen de acolo si ca de fiecare data am castigat mai putin cand am jucat cu Andreea, care desi este o foarte buna tenismana nu am reusit sa ma sincronizez cu ea, si nu din cauza ei ci din cauza mea ca prea alergam de colo colo parca numai eu eram pe acea jumatate de teren;
Apropo am zis ca am fost cel mai bun?
OK !! Acu ca am stabilit cine a fost cel mai bun la tenis de camp (eu) trecem mai departe;
-mers acasa facut mancare;
-mancat, baut distrat;
-fetele or ascuns microfoanele astfel incat sa nu mai putem face karaoke;
-mers la somn la 6;
-trezit devreme (eu);
-preparat micul dejun(tot eu);
-trezit pe restul mancat;
-jucat cu pisicile;
-facut bagajul;
-mers acasa;

Teh END.

Tu ce-ai facut de 1 mai?

2 comments:

  1. aaaaa ci ? bucuresti ?! aaaa eu raman cu l**a !!

    ReplyDelete
  2. Eu mers cu Raluca fosta noastra colega de clasă, la Râșnov, Bran și am făcut grătar în fața unei peșteri din Moeciu.

    ReplyDelete