Sunday, June 6, 2010

Intamplare


Pentru prima data decand sunt client portocala, am fost multumit de incompetenta lor. Sa va zic:

Ma gandesc eu ca e un pic cam mult sa dau 60 de lei in fiecare luna, pe o optiune care nu o mai folosesc, cea de date pe mobil (500Mb trafic pe luna). Si zic na daca tot vine data de facturare(azi) hai sa sun la ei sa mi-o scot(da stiu) inainte sa sa ma factureze iar. Sun, le spun ce si cum vreau si-mi spune sa astept.Astept....Observ ca au schimbat melodia de pe fundal.


Ieeeeeei toata lumea e happy... bla bla bla. Se inchide.Sun din nou, vorbesc cu alt tip ii spun ca vreau sa-mi scot optiune de internet pe mobil. Imi spune ca se cheama optiunea ORANGE YOUNG DATE si ca nu ma poate ajuta. Intreb de ce. Mi se comunica ca in mod normal se poate da pentru ca eu sunt asa special si am optiune de orange young asta se poate face numai cu o cerere scrisa. Fac cererea, ma duc la framiu la magazin (care va asteapta la PORTOCALA de pe marasesti, sa-i faceti target-ul :P) depun cererea si astept. Azi data de facturare, primesc sms. Ma uit pe tel:ServClienti deschid si:



Optiunea 20 de
minute nationale,
400 de minute si
400 de SMS in retea
a fost dezactivata.


Sun la serviciul relatii cu clienti, din nou, si deja ma gandeam in timp ce asteptam sa-mi raspunda ca parca vezi ca-mi spune cine stie ce, ca nu se poate, ca urmatoarea factura, si ma gandeam ca tre sa-mi pastrez calmul si sa cer sa vorbesc cu un sef si .....hai ca mi-o raspuns.

-Buna ziua is cutare(tipa), Cu ce va pot ajuta?
-Buna ziua, am cerut o dezactivare de optiune si nu ati dezactivat pe aia care trebuia.
-Da, dvs ati cerut dezactivarea de orange young.
-NU, eu am cerut dezactivarea optiunii orange young date.
-O clipa sa verific. Si imi pune iar melodia happy.
-Intradevar pe cerere scrie ca este vorba de optiunea de date. (Wow!!!, deci cumva nu-s eu prost.) O clipa va rog sa iau legatura cu colegii mei ce se ocupa cu dezactivarile.
-Va multumesc frumos ca ati asteptat.
Si acum imi da solutia, care e cea mai tare:
Vorbesc in mod normal ca si cum as avea optiunea si costul suplimentar care o sa se realizeze se va sterge si calcula ca si cum am vorbit minute din optiunea respectiva. Tare nu?
Tare ca fularu'.

5 comments:

  1. Bine ca nu te-o intrebat de Firewall :))

    ReplyDelete
  2. o eroare....se mai intampla :)

    ReplyDelete
  3. @mike. asa este, dar pentru prima data am sunat la 411 si mi-o oferit exact ce am vrut

    ReplyDelete