Monday, September 20, 2010

O ou....

Am comis-o din nou.
Dupa cum stiti de aici si de aici subiectul 3 ma laud cu pataniile mele artistice.
M-am accidentat si sunt invalid de un picior de sambata seara. situatia merge bine. La Suceava cand am fost la spital pentru digetu de ziceam acu ceva timp m-o dus cu carutu prin spital etc. Si exact asa nu a fost la calarasi. adica pe langa faptu ca o vrut sa ma trimita singur la radiografie care evident habar nu aveam unde e din moment ce sunt din SUCEAVA !!!!!!!!! m-o lasat acolo amanet fara carut fara nimic, eu singur si schipatatul meu. La calarasi vroiau sa-mi puna gips(sau ghips? whatever :-j) eu am zis ca nu. nu am poze cu problema :)))

Partea buna? nu e nimic grav. in max 7 zile ar trebi sa-mi treaca. Partea si mai buna? ma duce si ma readuce tata la si de la serviciu.

Partea rea? nu mai suport mirosul de gay. Bengay. muhahahahahahahahahaha bine si nici nu pot merge :P

1 comment:

  1. Sper sa-ti treaca cat mai curand gay-ul din tine... pardon.. de pe tine... sau nici asa nu suna bine? :-? :))
    all jokes aside... I do hope u'll get well soon :*

    ReplyDelete