Thursday, October 15, 2009

Lucky day.

Azi a fost o zi foarte faina. Adica s-au intamplat atatea lucruri frumoase.
1. Am gasit in sfarsit modul de a folosi masina de spalat.
Adica povestea este in felul urmator.
Am mers la scoala la birou si am intrebat cum fac sa spal? Si mi-au zis sa-l caut pe administrator. Asta a fost vinerea trecuta. Pana azi nu l-am gasit. Si azi imi spune ca trebuie sa merg sa-mi iau cartela din fata de la un automat, care era acolo ce-i drept si scria pe el. Washmaschine KARTE. Dar eu nu duc pana acolo.
Ei si mi-am spalat rufe. asta e primul lucru bun.
2. Cand sa ies din casa bag mana in buzunar si surpriza !!!! Gasesc 20 de euro de care uitasem. Eu stiu ca nu e tot aia dar eu nu mai stiam de existenta lor pentru mine au fost gasiti. Stii tu bucuria de a avea in plus fata de cat stiai ca ai.

3. Ajuns la gara cand sa-mi parchez bicicleta ma uit jos si ce vad?


Si uite asa m-am facut cu un stick de 8GB. Multumesc frumos.

4. A fost o zi de toamna superba. Numai cu soare si frunze pe jos.






4 comments:

  1. la cat mai multe asa zile...numai bine :)

    ReplyDelete
  2. si inca ceva...ca s-a rezolvat cu cazarea la oslo :)

    ReplyDelete
  3. ce fata de prost ai in poza cu aia 20 de euro !

    ReplyDelete