Friday, December 4, 2009

Irlanda, Dublin part1

Drumul in Irlanda a fost cel mai lung, din din punct de vedere al timpului ci al oboselii. Spun asta pentru ca am plecat de aici la 10 seara si am ajuns in dublin la 3 dupa masa a doua zi. Pentru ca nu stiu din ce motive Ryanair nu opera din Bremen cursa la Dublin, am fost nevoit sa fac drum cu escala. Tot din motive doar de nemti stiute am fost nevoit sa petrec noaptea in aeroportul din Bremen deoarece aveam zbor foarte de dimineata(6:30) si nu aveam nici un tren care sa ma faca sa prind avionul. Spre bucuria mea, in aeroportul din Bremen se poate dormi peste noapte. Dupa ce aeroportul a prins viata si cateva poze la aeronave am plecat spre imbarcare. Astfel am zburat peste Germania spre Munchen, de unde am luat un alt avion spre Dublin. Ajuns la ora 3 in Dublin iau un autobuz si ma indrept voios spre viitoarea mea gazda, Catalina si sora ei. Fiind vineri si fiind 3 am prins o frumoasa ora de varf astfel ca de la aeroport pana la Catalina am facut nu mai putin de 2 ore. Ajuns acolo mi-am facut un dus, am mancat, mancare facuta de Cata, care gateste foarte bine, ca apoi sa iesim in oras. Am ales un pub nu mai retin exact numele dar atmosfera era cea care conta. Am comandat un Guinness si ne-am pus la taclale. (ce cuvant frumos :) ). Dupa vreo 2 beri mai tarziu am hotarat sa prindem ultimul autobuz spre casa, lucru care s-a si intamplat. Am uitat sa mentionez ca pe drum ne-o prins ploaia, lucru de care spre norocul meu m-am bucurat doar odata, dar destul de tare incat sa ma ude... tot. .... si aveam umbrela... dar eu tot timpul patesc asa... nu stiu cum sa tin o umbrela:)
A doua zi Cata a avut treaba la o organizatie iar eu am fost dus in Dun Laoghaire. Unul dintre cele multe satulete care existau inainte sa se uneasca cu Dublin si sa faca un oras mare. Aici port frumos mare mare... Am vazut Marea Irlandei care sincer mi se pare doar un fel de-a spune ca doar tot Oceanul e doar ca pe cealalta parte de insule. Trecand peste protestele mele de lipsa de identitate si incercare a irlandezilor de a numi orice dupa ei, am mers in centrul Dublinului unde m-am intalnit cu Cata. De aici am mers prin librarii magazine, strazi si stradute si ne-am plimbat pe unde ne-au dus picioarele. Intr-o librarie mi-am cumparat "The hitchhickers guide to the galaxy", lucru devenit foarte util mai apoi.
Oi reveni cand revin acasa. off to palma now.

No comments:

Post a Comment