Tuesday, December 29, 2009

Anul 2009. In retrospectiva.

Anul blogului meu a inceput tarziu, si cu rusine spun ca primul post a fost in
- martie, cand:

-am fost pe valea brodinei si m-am speriat de cata zapada am gasit acolo;
-am postat colectia de statusuri;

-aprilie a venit si am:

-fost la ski;
-asteptat pastele;

-mai a fost si el frumos:

-am zis de teza unica si excesul de zel;
-de vechile acum noutati de prin oras;
-si am facut cele 2 filmulete cu imagini exclusiv din Romania. aici 1 si aici 2;
-tot in mai am inceput monitorizarea traficlui care arata cam asa in cifre:

Page LoadsUnique VisitorsFirst Time VisitorsReturning Visitors
Total 8,290 4,979 2,004 2,975

-repede a trecut si iunie:

-atunci am redescoperit awesome-ul anilor 80';
-am aflat ce inseamna A.R.U. ;
-am incercat sa merg pe rarau dar nu a vrut nimeni sa vina;
-am implinit un an de blogusor;
-am prins pe doi in delict sau in delir??? :)) ;

-in iulie m-am plimbat mult:

-am fost in centru :);
-am fost in lumea tantarilor ;
-v-am zis de ursu din jungla ;
-am fost la vatra dornei.in calimani ;
-v-am spus de sectanti:P :)) ;
-si de mama celor de la romtelecom ;

-august nu prea l-am simtit:

-am scris despre dacia mea;
-am sustinut orice;
-am fost la munte la colibita <- aici video aici foto-> PAMPAM;
-mi-am zis oful despre unii din trafic ;
-am fost mahmur ;
-si am plecat la mare ;

-in septembrie:

-am venit de la mare ;
-am facut acte ;
-am plecat in Germania in doua parti: part1. part2. ;
-si am mai fost odata la mare. Marea Nordului;

-Octombrie a fost o luna plimbareata:

-am fost virtual la suceava ;
-m-am plimbat prin Whilhelmshaven ;
-am fost in bremen ;
-am fost la oslo, norvegia ;

-In noiembrie am mai colindat putin lumea:

- wilhelmshaven by night ;
- am jurat ca-mi iau masina de spalat vase;
- am fost in Olanda odata si a doua oara.
- am mai avut o revelatie ;
- stiti cum e sa fii stalpu' la casa? ;
-am aparut in blogul Tomateicuscufita.com

-Decembrie e aproape gata:

-si mai am de pus posturi despre locuri unde am fost si etc dar cel mai probabil o sa apara in ianuarie deci, in retrospectiva de anul viitor.

- am fost in irlanda cu poveste si cu poze ;
- am transmis live from palma vreo 6 ore;
- am redescoperit o melodie si un film misto;

Va multumesc ca ma cititi.
La multi ani 2010 !!!!!!!!
Sa ne auzim cu bine la anul;

No comments:

Post a Comment