Monday, August 10, 2009

The banc.

Pentru notorietate, dar mai ales la cererea publicului va prezint bancul cu Hans cel Mic.

Atentie...... contine versuri vulgare.
-se citeste pe propria raspundere-

Era odata un imparat care avea un sfetnic. Intr-o zi vine sfetnicul la dansul si-l gaseste pe imparat bucuros nevoie mare.
-Ce faci marite imparat. Vad ca esti bucuros.
-Bucuros dragule, bucuros.
-Pai de ce?
-Pai cum sa nu fiu. S-a casatorit fiica mea cea mare.
-O felicitari! zice sfetnicul.
-Multumesc. Tipul e asa un pampalau, toti de la curte il f*t. Fiica mea face ce vrea cu el, eu i-am dat m**e, toti sluhitori i-o indeasa in gura, regina i-a pus-o pe nas, Hans cel Mic numai in fund io da.
-Tare fericit mai esti, imparate!
-Pai sunt mai baiete.

Peste un timp sfetnicul vine din nou la imparat.
-Ce faci marite imparat. Vad ca esti bucuros.
-Bucuros dragule, bucuros.
-Pai de ce?
-Pai cum sa nu fiu. S-a casatorit fiica mea cea mijlocie.
-O felicitari! zice sfetnicul.
-Multumesc. Tipul e asa un pampalau, toti de la curte il f*t. Fiica mea face ce vrea cu el, eu i-am dat m**e, toti sluhitori i-o indeasa in gura, regina i-a pus-o pe nas, Hans cel Mic numai in fund io da.
-Tare fericit mai esti, imparate!
-Pai sunt mai baiete.
Peste inca un timp vine din nou sfetnicul la imparat, acesta din urma suparat la culme.
-Ce-ai patit imparate?
-Ce sa patesc dragul meu sfetnic, uite s-a casatori fata mea cea mica.
-Pai ai motiv de bucurie dupa cele 2 fete mai mari, asta tre sa fie floare la ureche.
-Da de unde. Tipul e un Prasle. Pe toti ne arde. Pe fata mea mare si mijlocie, pe nevastamea, pe mine ma arde in dos, toti slujitori merg cu grija sa nu apara asta, fica mea cea mica e terminata dimineata pana seara numa-n p**a sta, iar Hans cel mic.... a murit.

No comments:

Post a Comment