Saturday, August 22, 2009

S-a mahmur.

Am baut si eu aseara o bere 3 pana la 7.
Si eram cu Alina o pretena buna pe care nu am vazut-o de tare mult timp. Si cum beam noi bere asa lumea vrea sa mearga acasa. Si-i propun sa mai stam la o bere. Merg de iau bere si in drum spre Alina care sta undeva pe langa mine se intampla urmatoarele:

-ma asez pe anume scari la o anume scara de bloc*
(*off topic de ce scara de bloc e doar una? si de ce se cheama asa? ca are multe scari?) si incep sa dau telefoane celor care m-au sunat in timpul cat nu am avut unul din telefoane la mine. Trezesc lume etc si apoi din neant apare un tip. Eram mai treaz ca el. Se aseaza tipul langa mine si ma intreaba:

-Salut. Stai in scara asta?
-Nu. Dar de ce?
-Da.... astepti vreo fata ceva?
-Ceva de genul asta. Mai mult ea pe mine.
-Daaaa..... femeile is niste jigodii. In bloc aici ii unu care mi-o luat fata. Dar l-am urmarit. Ii aici il astept, doar tre sa coboare pana dimineata, ca el sta pe zamca.
-Si ce-i faci?
-Cand iese din scara.... mama un pumn asa din fundu gradinii fix in mecla.

L-am lasat pe tip pe scari.... cu problemele lui...


bitidabaliu is mahmur.. dor ca nu pot fi mahmur simplu. Deci s-a mahmur. si e ciudat ca nu am mai fost de un carr de ani....asa:)

No comments:

Post a Comment