Sunday, August 2, 2009

Pentru Dacia mea.

Dupa cum stiti majoritatea dintre voi, eu am Dacie. Daca nu stiati tocmai ati aflat. E vai de capul ei saraca dar ma duce unde vreau. Cateodata. Postul asta este dedicat ei.


Acu 2 zile am ramas fara benzina in ea. Lucru destul de frecvent de altfel deoarece nu am prea pus benzina. Imi iau canistra din portbagaj, care e din plastic, dar pe care scrie si citez:
"Canistra pentru depozitarea produselor petroliere sau inflamabile" lucru pe care il stiam pentru ca o foloseam pe post de canistra de rezerva. Acu probabil ca intrebati dece nu aveam benzina in canistra. Raspunsul este ca: nu aveam si gata. Bine probabil am uitat sa o reumplu. Bun. Inarmat cu a mea canistra si cu loganu lu tata dau fuga la benzinarie. Cea mai aproape un PetrOMV nume super de kkt(parerea mea), ajung eu acolo parchez langa pompa scot canistra si ma pregatesc sa mi-o umplu. Nu trec mai mult de 10 secunde ca sunt oprit de un alimentator/stergator de parbriz care nu te ajuta niciodata daca ai dacie.
-NU aveti voie.
-E o canistra.
-Eu va inteleg dar nu livram in plastic.
-Unele rezervoare sunt din plastic si au carcasa de metal
-NU avem cum verifica asta.
-Pai imaginativa ca la fel e si canistra mea.
Si-i arat inscriptia de mai sus. "canistra......etc". El contraatacacu un semn lipit pe stalpu statiei. NU livram produse in recipienti de plastic. Ma nervez merg la Lukoil imi iau benzina care apropo e cea mai ieftina, dar pute urat.

Acu am si rezerva de benzina. :D(sper)

3 comments:

  1. Respect pentru posesorii si conducatorii de Dacii ! Fie tarana usoara neuronilor cazuti la datorie ... in mormanul de nervi si draci cauzati de minunatele experiente ce decurg din aceste nesecat izvor de neprevazut numit DACIA!
    O masina care te invata multe !

    ReplyDelete
  2. Oh da. si de fiecare data te lasa cand ti-e lumea mai draga. Oricum eu o iubesc. si ca a mea nu mai sunt:)))

    ReplyDelete
  3. Dacia forever ! fiecare dacie are personalitatea ei ! stiu sigur asta ...

    ReplyDelete