Wednesday, September 2, 2009

Fui

Fui la mare.

Cum am zis. Ne auzim in septembrie.
Dusa e si vara. Mama a facut zacusca. Mai am 2 saptamani si un pic pana plec.

Nu o sa fac reclama hotelului ca are destula.
Oricum multumesc frumos tuturor platitorilor de taxe pentru tabara de anul acesta si apoi hotelului ca ne-a tinut cazati pana seara la 22 cand am avut tren.

Am fost la mare. La costinesti. La hotel. Conditii foarte bune.
-televizor- la care sa adorm;
-aer conditionat- la care faceam super frig in camera de se imbracau fetele cand veneau la mine in camera si de la care m-am ales si cu o porecla de Yeti-omul zapezilor de la colegul de camera;
-balcon-unde-mi uscam slipul/shortul/prosopul de plaja;

Am fost obligati sa purtam niste tampite de bratari, noua moda pe la pensiunile si hotelurile(sper ca i-am nimerit pluralul) mici care atestau ca suntem de la ei din hotel. Ele aratau cam asa doar ca eu si colegul de camera.....

Le-am desfacut de nu-i venea receptionerei sa creada, asa ca ne-a lasat fara ele :D.

Marea era calda, vremea a fost buna. Luni doar a plouat un pic si a fost mai frig, in rest doar vreme superba.
Alte fotografii si impresii in psturile ce vor urma.

No comments:

Post a Comment