Wednesday, September 23, 2009

Plecarea in Germania.


Am plecat undeva vineri seara pe la 22:30 din Suceava.

L-am luat pe colegul de suferinta si la 23:00 eram pe drum spre Germania.
Undeva pe la ora 04:00 am simtit ca nu mai pot conduce si la propunerea tatalui meu am oprit pentru cateva ore. Cateva au insemnat 2 ore. Pe la 6 eram din nou pe drum astfel ca la ora 7 jumate eram deja pe drumuri maghiare. Dupa o mica ratacire in Budapesta, in sensul ca in loc sa o iau pe autostrada am ratat iesirea si am intrat in oras, fapt care ne-a intarziat 15 minute, am parasit in vreo 3 ore si Ungaria, intrand in Slovacia. Aici drumul un pic mai prost, spun un pic mai prost in comparatie de Ungaria, ca fata de Romania nici nu poti inmagina. Slovacia am trecut-o relativ repede. In vreo ora. Apoi intrand in Cehia. Aici treaba a mers mult mai bine. Desi cam anost peisajul doar autostrada si copaci, care oricum nu-i poti vedea ca de... conduci.
Ca treaba sa fie buna, in Bruno am intrat iar in oras si in loc sa fac dreapta pentru a intra pe autostrada inapoi am mers tot nainte si a trebui sa fac cale intoarsa. Am realimentat masina la iesire din Praga, care btw e superba chiar si vazuta in treacat de pe autostrada, unde am schimbat si soferul conducand tata pentru cateva sute de kilometri. Dupa ce am intrat in Germania a inceput raiul.
Despre drumul prin Germania maine.

No comments:

Post a Comment