Thursday, November 5, 2009

E ora 4.

E ora 4 si nu pot dormi. Ora 4 ora Romaniei. Aici la mine e 3:) Am gasit o leapsa. nu stiu daca-mi place dar ... sa-i dam drumul

Obsesia curenta.
Waffe !!!

Cea mai ciudata obsesie.
Waffe !!!!!!!!!! :P

Ce porti astazi?
Lipsa de somn.

Ce mananci la cina?
Am mancat o salata ieri. Pentru astazi habar nu am.

De ce ziua de azi e speciala?
Ca e JOI!!!!! si e 5. Si ziua de 5 e speciala. nu?

Ce ai vrea sa inveti sa faci?
Sa stiu si germana si franceza. ( e tare greu amandoua )

Ce ai cumparat ultima data?
O paine.

Ce asculti acum?
Sunetul hardului de la laptop:D, aaaa si ceasul tic... tic.... tic.... nu face tac pentru ca e cu baterie.

Vremea preferata:
VARA !!!!!! Thunder storm !

Ce fel de inghetata iti place?
Sandwich.

Unde iti faci cumparaturile?
Intrebarea e defapt? Cat de lene iti este sa mergi mai departe?

Telul cel mai dificil.
Sa invat si germana si sa nu uit franceza.

Daca ai putea avea o casa platita,aranjata si mobilata numai pentru tine, unde ar trebui sa fie?
Pe malu Colibitei.

Ce crezi despre persoana care ti-a trimis leapsa?
Nu stiu frate, am gasit-o si eu pe net. :))

Daca ai putea sa pleci oriunde in lume in ora urmatoare, unde ai pleca?
New York, neeeeeew Yoooooooooooork pam pam pararam

Ce limba ai vrea sa inveti?
Germana dar iar spun sa ramaie si franceza acolo.

Ce cauti la un prieten?
Sa bani in portofel. auzi ce intrebare !! :)

Ce ai vrea sa tii in brate in momentul asta?
Pe o gagica se stie ea care! !! fara numar!!!! moama ce buna e asta:)

Hai ca am dat cu muci-n fasole:))

Genul preferat de muzica.
Beach House.

Piesa de imbracaminte preferata
Un tricou. O sa vi-l arat cu proxima ocazie.

Jobul de vis
Print. :)

Designeri preferati.
trebe sa cunosc vreounu. si apoi daca se refera la moda nu mo nimerit.

Fashion pet peeve?
WTF?? Ok dupa resurse si gugareli am aflat ce e. Cumva ce nu-ti place in moda, sau ce nu te atrage. As zice ca.......pantofii de dama deschisi(dar nu neaparat toti aia care au degetele urate)

Descrie-ti stilul personal.
Scriu urat. Sau nu de stilul de scris era vorba?

Ce geanta crezi ca ar trebui sa aiba orice femeie?
Mica dar in care sa incapa absolut tot ce nu este necesar.

Daca viata ta ar fi un film, ce titlu ar trebui sa aiba acesta?
Necunoscuta lume a mea.

Cate compromisuri ai facut in viata ta?
Nu multe. Nu prea imi place sa fac din astea..... dar cand trebe.... trebe... nu?

No comments:

Post a Comment