Tuesday, November 10, 2009

Olanda. PART 2

Olanda part 2.

A doua zi m-am trezit destul de rapid, injur de ora 12. deci cam 6 ore de somn. Destul de naspa sa dormi pe jos. Am fost de am cumparat de ale gurii, am mancat si pe la 4 am iesit la sightseeing. Am vazut ce am vazut ne-am plimbat ce ne-am plimbat, Am trecut pe RED LIGHT DISTRICT, ne-am holbat, si am purces spre casa, nu inainte de a gasi un coffe shop pe drum de unde am cumparat o prajiturica. Cam seaca. Ajunsi napoi acasa pe la 6, am tras un poker, am mai mancat o tura, apoi am mancat prajiturile, am mai stat vreo ora, dupa care ne-am dat intalnire cu Anca, o pretena de prin liceu, despre care stiam ca e si ea in Groningen, la studii. Ajunsi acolo o anumita prajitura a inceput sa-si faca efectul.

Si manifestarile au constant in :
-Cosmin era ofticat ca nu l-o fost luat;
-Silviu radea intr-una;
-Eu nu puteam fi coerent.

Anca a incercat sa poarte o conversatie cu mine. Si eu am incercat cu ea, dar nu prea am reusit. Dupa asta am mers in ICEBAR.

Lucru ce mi-a prins foarte bine mie cel putin, pentru ca incepusem sa-mi revin, si cele -10* C au imbunatatit situatia.
Dupa asta am mers de am mancat un Donner(care e un kebap fara cartofi, drept urmare am comandat cartofi) si pe la ora 3 am ajuns acasa. Stiu ca pare exagerat de mult timp, dar nu stiu ce am facut, cu el, pentru mine a trecut foarte repede.

Ce mi-a placut?
-Urinoarele:

Dupa ce faceai susu chestia neagra disparea si aparea:


Hehehe.
Si ca tot v-am zis ca am jucat poker am asistat la prima Royal Flush din my poker playing life:

Obtinuta de Silviu, normal.

Duminica ne-am trezi, am mancat ne-am facut o pancarda cu:

Si am purces pe strada.

Nu au trecut nici 10 minute ca a si oprit o tipa, care lucra la Corona(dar nu avea portbagajul plin de bere) care ne-a zis ca ne duce aproape de granita urmand ca de acolo sa luam un tren spre Leer, de unde urma sa luam un tren spre Oldenburg, de unde urma sa luam un tren spre Wilhelmshaven. Nu ne-a sfatuit sa ne luam bilete pentru ca sunt rare controalele pe trenul respectiv. Lucru pe care l-am si facut. Dar.... Surpriza: Dupa ce am intrat in Germania, 3 tipi imbracati in verde controlau chestii. Norocul nostru a fost ca eram opriti intr-o gara asa ca am facut ce parea absolut normal: Ne-am dat jos. Si am incercat sa facem de acolo autostopul, dar norocul nu ne-a suras asa ca dupa o ora de incercari si la doar 12 km de destinatia intermediara, ne-am intors in gara, unde control din nou, dar..... de data asta ne dam seama ce erau:
pe spatele lor scrie ZOLL adica vama, adica erau vamesi nu controlori. Dupa ce am respirat usurati ne-am am prins toate legaturile pana inapoi in Whilhelmshaven.
Si am incalecat pe-o capsuna si v-am spus un mare adevar.

No comments:

Post a Comment